zondag 22 januari 2012

Voorstellen.

Zo, het is zondagavond.......tijd om jullie eens te gaan voorstellen aan het gene waar ik al de hele week mee bezig ben geweest.
Al een tijdje liep ik met het idee om een webwinkel of iets te beginnen, maar een echte webwinkel komt best wel wat kosten bij kijken, en aangezien het maar voor een hobby is..... Nou zag ik bij medebloggers onder ons, dat ze hun spulletjes te koop aanbieden....in een blog!! Dus....jullie raden het vast al......dames en heren mag ik jullie voorstellen aan mijn nieuwste blog...


Voel je welkom in mijn shopblog...
Heb je nog ideetjes of kan er iets beter?
Dan hoor ik het graag!

Groetjes Joanike

10 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, zit er zelf ook aan te denken.
    Groetjes en succes,
    Geke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk Joanike! Heel veel suc6 met je shopblog. Dat je maar veel moois mag maken én verkopen! Liefs Mir

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb al even gekeken en het ziet er erg mooi uit. Heel veel succes, ik heb mij als volger aangemeld, dus ik blijf op de hoogte!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, Gefeliciteerd Joanike! Ik heb al even gekeken en het ziet er prachtig uit!!
    Ik ga me zo meteen aanmelden.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit! Ik heb zelf een webwinkel, de laatste tijd ben ik er niet zoveel mee bezig geweest, er gaat best een hoop tijd in zitten. Op deze manier, zoals jij het doet, bereik je wel veel mensen...heel veel succes!!
    Groetjes Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je me een bezoekje kwam brengen en hier ziet er ook leuk uit, dus ik ga jou ook volgen!!
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi.
    Leuk dta je kwam buurten op mijn blog. Ik ben hier vandaag voor het eerst.. ik ga eens even rond kijken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAT GEZELLIG DAT JIJ MIJN BLOG GAAT VOLGEN!
    NOU,IK GA DIE VAN JOU OOK ZEKER VOLGEN HOOR!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Joanike,
    Ben even komen gluren bij je,ook je winkel.
    Het ziet er erg leuk en gezellig uit.
    Zelf ben ik ook nieuw in blogland.
    En ik heb ook een webwinkel in Engels antiek & brocante.
    Vind het leuk om je te volgen!!!!
    Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. van harte met je webwinkel wens je heel veel plezier ermee ...je dromen waar maken is altijd leuk toch ......fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat!
Daar maak je me heel blij mee!
Groetjes Joanike

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.